![](/_nw/0/45568291.jpg) ![](/_nw/0/39513277.jpg)
Правильне харчування — це запорука здоров’я і гарного самопочуття. Як сказав Гіппократ: «Я є те, що я їм». Заповіді здорового харчування: помірність у їжі; натуральні продукти; їжа повинна бути різноманітною; рафіновані продукти шкідливі; вживайте в їжу тільки ті продукти, в корисності яких для вашого організму ви впевнені; харчуйтеся природно.
Учні 6 класу Малнівського НВК Мостиського району на уроці математики під керівництвом вчителя математики Жук Жанни Романівни працювали над створенням міні проекту на тему « Організація раціонального харчування». Вони проаналізували переваги здорового харчування, значення для
здоров'я людини не тільки раціону харчування, а й якості продуктів, їх кількості та режиму прийому їжі; вживати в їжу тільки ті продукти, в корисності яких для вашого організму ви впевнені Їжа повинна розподілятися за прийомами відповідно до біоритмів людини, режиму і характеру трудової та іншої діяльності. До дітей і школярів потрібно підходити індивідуально. Для забезпечення здорового харчування їм рекомендується 4-х разовий прийом їжі: сніданок 25% всього добового раціону, 2-й сніданок 15%, обід — 35%, вечеря — 25%. Для дорослих рекомендуються три режими здорового харчування
• переважно ранкове харчове навантаження — 50% раціону і по 25% на обід і вечерю;
• рівномірне харчове навантаження протягом дня — по 33% на сніданок, обід і вечерю;
• переважно вечірнє харчове навантаження — 50% всього добового раціону і по 25% на сніданок і обід (але не пізніше 18–19 години. Учні шукали різноманітну інформацію і по цих даних будували різновиди діаграм та графіки. Робили висновки.
Мета цього проекту: ознайомлення дітей із загальними підходами до раціонального харчування, вміння робити свідомий споживчий вибір та формування культури здорового харчування. Під час виконання проекту учні працювали групами, були розділені ролі, вчилися взаємодіяти в колективі, шукали та аналізували інформацію, презентувати власні наробки на загал.
Вчитель математики Жук Ж.Р. |