№ з/п
|
Назва заходу
|
Цільова аудиторія
|
Термін виконання
|
Виконавець
|
|
Організація належних заходів безпеки: контрольно-пропускний режим, спостереження за місцями загального користування (їдальня, коридори, роздягальня, ігрові майданчики , шкільне подвір’я) і технічними приміщеннями
|
Учасники освітнього процесу
|
Постійно
|
Заступники директора
|
Діагностичний етап
|
1.
|
Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти
|
Учасники освітнього процесу
|
Упродовж року
|
Практичний психолог, соціальний педагог, вчителі
|
2.
|
Опитування (анкетування) учасників освітнього процесу щодо виявлення жорстокого поводження учнів
|
Учасники освітнього процесу
|
Упродовж року
|
Соціальний педагог
|
3.
|
Соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах
|
Учасники освітнього процесу
|
Упродовж року
|
Практичний психолог
|
Інформаційно-просвітницькі заходи
|
1.
|
Проходження педагогічними працівниками онлайн курсів із запобігання та протидії насильства та булінгу
|
Педагогічний колектив
|
Січень- квітень
|
Педагогічні працівники
|
2.
|
Засідання методичних об”єднань класних керівників та вихователів на тему “Протидія булінгу в учнівському колективі”
|
Методичні об”єднання класних керівників та вихователів
|
Листопад
|
Керівники методичних об”єднань
|
3.
|
Засідання «круглого столу» на тему «Безпечна школа. Маски булінгу»
|
Педагогічний колектив
|
Жовтень
|
Заступники директора
|
4.
|
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню
|
Педагогічний колектив
|
Упродовж року
|
Заступники директора,
практичний психолог, соціальний педагог
|
5.
|
Розміщення на вебсайті закладу та інформаційному стенді номерів телефонів довіри та поповнення змінними матеріалами
|
Учасники освітнього процесу
|
Упродовж року
|
Соціальний педагог
|
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти
|
|
1.
|
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків
|
Учні 1-4 класів
|
Упродовж року
|
Класні керівники
|
2.
|
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять
|
Учні 1-9 класів
|
Упродовж року
|
Учасники освітнього процесу
|
3.
|
Шкільний DOCU/тиждень. Перегляд та обговорення документальних фільмів “Булер”, “Джованні та балет на воді”
|
Учні 5-9 класів
|
Грудень
|
Соціальний педагог
|
4
|
Заняття з елементами тренінгу із старшокласниками «Життя – це щастя!»
|
Учні 5-9 класів
|
Листопад
|
Класні керівники
|
5
|
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права
Інформаційне заняття «Булінг. Як розпізнати та що робити»
|
Учні 1-9 класів
|
10-14 грудня
|
Cоціальний педагог
|
6
|
Відеолекторій «Стоп! Булінг!»
|
Учні 5-9 класів
|
20 березня
|
Представники служби у справах дітей, центру соціальної служби для сімї, дітей та молоді, ювенальної превенції
|
7
|
Відеолекторій «Профілактика та подолання булінгу»
|
Учні 1-4,
5-9 класів
|
Вересень
жовтень
|
Представники служби у справах дітей, центру соціальної служби для сімї, дітей та молоді, ювенальної превенції
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
Консультаційні години з учасниками освітнього процесу
|
Учасники освітнього процесу
|
Упродовж року
|
Практичний психолог, соціальний педагог
|
2.
|
Профілактично-просвітницька робота з учасниками освітнього процесу
|
Учасники освітнього процесу
|
Упродовж року
|
Педагогічні працівники
|
3.
|
Робота «Кошика образ»
|
Учасники освітнього процесу
|
Упродовж року
|
Практичний психолог
|
Робота з батьками
|
1.
|
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»
|
Батьки, педагогічні працівники
|
Травень
|
Заступники директора
|
2.
|
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини
|
Батьки, педагогічні працівники
|
Упродовж року
|
Вихователі,
класні керівники
|
3.
|
Інформаційна робота через Інтернет-сторінки
|
Батьки, педагогічні працівники
|
Упродовж року
|
Заступники директора
|