Цінувати дружбу, бути людяними, добрими, щирими, ввічливими вчились учні 1 класу у «Літературному кафе» на уроці навчання грамоти, який підготувала і провела вчитель початкових класів Гладка О.С.
Тема уроку :Закріплення звуків [ж] [ж'], букви «же». Казка «Лисиця і Журавель». Робота з дитячою книжкою.
Мета уроку: закріпити звукове значення букви «же», вміння читати слова; вконувати звуко-буквенний аналіз; навчити учнів використовувати в діалогічноу мовленні виразні засоби, емоційно, виразно передавати зміст казки; розвивати мовлення учнів,увагу, читацьку пам'ять; виховувати любов до рідного слова, мови, почуття поваги до людей, вміння дружити.
На уроці було організовано фронтальні, індивідуальні та групові форми роботи, які дали змогу розвивати в школярів загальнокультурні, навчально-пізнавальні, комунікативні читацькі компетентності. Використано інноваційні технології – дидактичні ігри «Утвори слово» і «Незакінчене речення», вправи «Мікрофон» і «Куб», «Асоціативний кущ». У формі рухливої гри з інтелектульним навантаження проведено фізкультхвилинку «Веселе коло». На уроці діти виявили взаєморозуміння, доброзичливість, взаємопідтримку, почувалися співавторами уроку, були активними і відповідальними.
Цінувати дружбу, бути людяними, добрими, щирими, ввічливими вчились учні 1 класу у «Літературному кафе» на уроці навчання грамоти, який підготувала і провела вчитель початкових класів Гладка О.С.
Тема уроку :Закріплення звуків [ж] [ж'], букви «же». Казка «Лисиця і Журавель». Робота з дитячою книжкою.
Мета уроку: закріпити звукове значення букви «же», вміння читати слова; вконувати звуко-буквенний аналіз; навчити учнів використовувати в діалогічноу мовленні виразні засоби, емоційно, виразно передавати зміст казки; розвивати мовлення учнів,увагу, читацьку пам'ять; виховувати любов до рідного слова, мови, почуття поваги до людей, вміння дружити.
На уроці було організовано фронтальні, індивідуальні та групові форми роботи, які дали змогу розвивати в школярів загальнокультурні, навчально-пізнавальні, комунікативні читацькі компетентності. Використано інноваційні технології – дидактичні ігри «Утвори слово» і «Незакінчене речення», вправи «Мікрофон» і «Куб», «Асоціативний кущ». У формі рухливої гри з інтелектульним навантаження проведено фізкультхвилинку «Веселе коло». На уроці діти виявили взаєморозуміння, доброзичливість, взаємопідтримку, почувалися співавторами уроку, були активними і відповідальними.
Цінувати дружбу, бути людяними, добрими, щирими, ввічливими вчились учні 1 класу у «Літературному кафе» на уроці навчання грамоти, який підготувала і провела вчитель початкових класів Гладка О.С.
Тема уроку :Закріплення звуків [ж] [ж'], букви «же». Казка «Лисиця і Журавель». Робота з дитячою книжкою.
Мета уроку: закріпити звукове значення букви «же», вміння читати слова; вконувати звуко-буквенний аналіз; навчити учнів використовувати в діалогічноу мовленні виразні засоби, емоційно, виразно передавати зміст казки; розвивати мовлення учнів,увагу, читацьку пам'ять; виховувати любов до рідного слова, мови, почуття поваги до людей, вміння дружити.
На уроці було організовано фронтальні, індивідуальні та групові форми роботи, які дали змогу розвивати в школярів загальнокультурні, навчально-пізнавальні, комунікативні читацькі компетентності. Використано інноваційні технології – дидактичні ігри «Утвори слово» і «Незакінчене речення», вправи «Мікрофон» і «Куб», «Асоціативний кущ». У формі рухливої гри з інтелектульним навантаження проведено фізкультхвилинку «Веселе коло». На уроці діти виявили взаєморозуміння, доброзичливість, взаємопідтримку, почувалися співавторами уроку, були активними і відповідальними. |